- Home
- Onze diensten
- Digital
- Customer journey
Customer journey mapping
Met customer journey mapping breng je de volledige reis van je klant in kaart: van hun eerste contact met jouw merk tot hun conversie en retentie. Zo ontdek je waar kansen liggen om je merkervaring te verbeteren én je resultaten te vergroten.
Ontdek waar je klant inhaakt én afhaakt
Zonder inzicht in de klantenreis is elke campagne een gok. Met journey mapping maak je hun gedrag zichtbaar en vind je verbeterpunten:
- Alle touchpoints en eventuele knelpunten
- De motivatie achter klantgedrag
- Kansen om de conversieflow te optimaliseren
- Slimmere campagnes via audience targeting
Krijg grip op je klanten
We combineren analyse en strategie om het gedrag van je doelgroep haarscherp in beeld te brengen.
- In kaart brengen van touchpoints over alle kanalen
- Analyse van eventuele knelpunten en gedrag via data-analyse
- Inzicht in motivatie- en beslissingsprocessen
- Scenario’s die je performance marketingstrategie versterken
- KPI’s en dashboards die verbeteringen meetbaar maken
Alleen maar voordelen
Met customer journey mapping krijg je grip op je klant en stuur je gerichter aan op groei:
- Duidelijk overzicht van de digitale klantreis
- Concrete verbeterpunten voor conversie en UX
- Effectievere campagnes dankzij betere audience targeting
- Meetbare resultaten via KPI’s en performance tracking
Inhaken op het juiste moment?
Plan een gesprekVan digital naar totaaltraject
Een merk is pas sterk als het hele plaatje klopt. Daar zorgt comma voor.